Стенди, Модулі та Блоки

Дефекти форсунок невидимі ЕБУ автомобіля, повна перевірка проводиться лише зі зняттям з автомобіля, перевіряється динамічна витрата, чищення в умовах кавітації. У деяких випадках можливе чищення без зняття, без перевірки якості смолоскипа та реальної витрати.
Вимога до стендів перевірки сучасних форсунок
Великий діапазон опорів обмоток від 0,6 до 16 Ом. Висока швидкість (час відкриття) від 0.2 ms. Форсунки прямого вприску палива високого тиску перевіряються в умовах робочого тиску 50-180 bar, на низькому тиску (до 20 bar) - неможливо перевірити правильність витрати рідини. Обов'язково наявність високовольтного імпульсу 60-100V, для п'єзофорсунок 130-230V. Слабо виражений момент відкриття видимий тільки на кривій струму, коротка ділянка (не виявляється п'єзодатчиком).
Відображення форсунок на графічному індикаторі дозволяє миттєво порівняти характеристики струму всіх підключених форсунок. Перевіряються опір обмотки (точність 0.01 Ом) та момент (час з точністю 0.1 ms) відкриття.
Графіки струму в ідеалі мають збігатися. Дефекти у вигляді скрутного руху голки форсунки та короткого замикання в обмотці видно відразу. Можливість змінювати параметри перевірки: час імпульсу, кількість імпульсів тощо. Режим розмагнічування - подача знакозмінних імпульсів для виведення магнітного сміття (мікрочастинки металу), які не виходять з форсунки при однополярному імпульсі.
Автоматичне збереження вибраних режимів, зручних для оператора. Збереження результатів перевірки у базі даних клієнтів. Оновлення прошивок стенду.
LPG (ГБО)
Колишні підходи у вигляді виміру часу відкриття/закриття вимагають багато часу та фактично не перевіряють їхню роботу.
Спеціальний режим вимірювання динаміки витрати газу з відображенням графіків зниження тиску одночасно всіх підключених форсунок – швидка та повна перевірка реальної роботи форсунок LPG.