Оплата і доставка

- Доставка здійснюється по всьому світу, національним перевізником, терміни 10-40 днів (авіа або наземним способом, за бажанням замовника), EMS/DHL перевізником, терміни 7-10 днів.
- Ви можете оформити доставку замовлення в будь-яку точку України у різний спосіб: Нова Пошта, УкрПошта. В середньому доставка займає 1-3 дні.
- Ви також маєте можливість забрати товар самовивозом у місті Одеса. Або замовити кур'єрську доставку Одесою. Наші співробітники оперативно доставлять замовлення за вказаною Вами адресою та у зручний для Вас час.
По Україні доставка протягом 1-3 днів Новою Поштою.
Доставка в інші країни в період карантину здійснюється без змін, 10-60 днів національним перевізником, 7-10 днів EMS / DHL перевізником.
Оплата для мешканців України:
- оплата картками VISA або MasterCard на картку ПриватБанк, МоноБанк, Аваль у національній валюті за комерційним курсом на день оплати.
- оплата при отриманні (накладений платіж Нова Пошта, при частковій передоплаті за доставку)
- оплата готівкою при самовивезенні (місто Одеса, Київський район)
- оплата готівкою при доставці кур'єром у місті Одеса (послуга доставки - 400грн.)
- Банківський переказ: Western Union, SWIFT, Приват24 та ін.
Гарантія та сервісне обслуговування
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей,
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обміняти чи повернути товар можна в м. Одеса, Київський район, Альтаїр, попередньо уточнивши дату та час.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до виробника за телефонами, вказаними на сайті (тарифи вашого оператора)
Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном 24 місяці. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є внесення клієнта до бази даних для придбання пристрою. При перепродажі пристрою - гарантія не втрачається, Вам необхідно написати в службу підтримки ( v3comuastore@gmail.com) лист: "У зв'язку з перепродажем прошу замінити мій e-mail: *назва вашої електронної пошти* на e-mail нового власника: *назва електронної пошти нового власника*, це необхідно не тільки для гарантійного випадку, але також для отримання новим власником актуальних оновлень програмного забезпечення.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар з повною комплектацією (пристрій та всі доповнення, дроти, перехідники які йшли з ним при купівлі…);
документ, що підтверджує оплату (якщо він загублений - достатньо дати оплати та суму, всі транзакції/перекази фіксуються та зберігаються)
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
порушення правил використання;
несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації;
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Але не забувайте, навіть при поломці, яка сталася з Вашої вини, і не є гарантійним випадком, є можливість ремонту та підтримки від виробника.
З питань сервісного обслуговування та повернення товару телефонуйте за телефонами вказаними на сайті або письмово - v3core@gmail.com
Договір публічної оферти
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Нижченаведений текст є Договором між інтернет-магазином v3.com.ua надалі «Продавець», та користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається надалі «Покупець».
1.2. Цей Договір визначає умови купівлі обладнання для автосервісу, надалі «Товар», покупцем через інтернет-магазин Продавця.
1.3. Договір є публічним згідно зі ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України і є еквівалентом "усної угоди" та має належну юридичну силу.
1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним та беззастережним прийняттям умов цього договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті інтернет-магазину (або іншим способом) товару.
1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення: "Інтернет-магазин" - сайт Продавця, створений для укладання Договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу, після ознайомлення Покупцем, запропонованим Товаром Продавця, на фотознімках дистанційним способом.
"Продавець" - організація, незалежно від її організаційно-правової форми та/або фізична особа підприємець, який здійснює продаж товару.
"Товар" - продукція, що пропонується до продажу, та розміщена на сайті v3.com.ua.
"Покупець" - фізична та/або юридична особа, здійснює замовлення на сайті v3.com.ua.
"Одержувач" - фізична та/або юридична особа визначена Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар.
"Акцепт" - повне та беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
"Замовлення" - окремі позиції з асортиментного переліку Товару, вказаних Покупцем під час оформлення заявки на сайті.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець здійснює продаж та доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, опублікованим на сайті v3.com.ua, а Покупець оплачує та приймає Товар відповідно до умов цього Договору.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕНИЯ ЗАКАЗА
3.1. Формування замовлення.
4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Термін виконання замовлення залежить від розташування Одержувача, складності замовлення: кількості товару та його наявності, від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, пробки та ін.).
4.2. Замовлення вважається виконаним у момент його передачі Одержувачу/Покупцю та/або його довіреним особам.
4.3. Угода між Продавцем та Покупцем діє з моменту її укладання до моменту вручення замовлення Одержувачу/Покупцю або його довіреним особам.
5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ
5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.
5.2. Якщо Продавець не має певних елементів для оформлення замовлення з будь-яких причин. Продавець за погодженням з Покупцем може здійснити заміну.
6. ЗАМІНА ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ.
6.1. Відповідно до правил компанії, Покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. За умови що товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН
7.1. Акцепт Оферти Покупцем є підтвердженням укладання Договору за умов Оферти.
8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
8.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує під час реєстрації або оформлення замовлення. 8.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані з корисливою метою, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
9.1. Продавець несе всі ризики, пов'язані із втратою чи пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцю.