You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Welcome to our online store!
USD
Українська
  • Ваш кошик порожній!

Розробка та виробництво обладнання для діагностики та ремонту машин

  • Ваш кошик порожній!

Оплата і доставка

Оплата і доставка

- Доставка здійснюється по всьому світу, національним перевізником, терміни 10-40 днів (авіа або наземним способом, за бажанням замовника), EMS/DHL перевізником, терміни 7-10 днів.

- Ви можете оформити доставку замовлення в будь-яку точку України у різний спосіб: Нова Пошта, УкрПошта. В середньому доставка займає 1-3 дні.

- Ви також маєте можливість забрати товар самовивозом у місті Одеса. Або замовити кур'єрську доставку Одесою. Наші співробітники оперативно доставлять замовлення за вказаною Вами адресою та у зручний для Вас час.


По Україні доставка протягом 1-3 днів Новою Поштою.

Доставка в інші країни в період карантину здійснюється без змін, 10-60 днів національним перевізником, 7-10 днів EMS / DHL перевізником.


Оплата для мешканців України:

- оплата картками VISA або MasterCard на картку ПриватБанк, МоноБанк, Аваль у національній валюті за комерційним курсом на день оплати.

- оплата при отриманні (накладений платіж Нова Пошта, при частковій передоплаті за доставку)

- оплата готівкою при самовивезенні (місто Одеса, Київський район)

- оплата готівкою при доставці кур'єром у місті Одеса (послуга доставки - 400грн.)


Оплата для мешканців інших країн:

- Банківський переказ: Western Union, SWIFT, Приват24 та ін.



Гарантія та сервісне обслуговування


Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
    - товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей,
    - товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.

Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обміняти чи повернути товар можна в м. Одеса, Київський район, Альтаїр, попередньо уточнивши дату та час.
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
У випадку, якщо Товар вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до виробника за телефонами, вказаними на сайті (тарифи вашого оператора)
Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном 24 місяці. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є внесення клієнта до бази даних для придбання пристрою. При перепродажі пристрою - гарантія не втрачається, Вам необхідно написати в службу підтримки ( v3comuastore@gmail.com) лист: "У зв'язку з перепродажем прошу замінити мій e-mail: *назва вашої електронної пошти* на e-mail нового власника: *назва електронної пошти нового власника*, це необхідно не тільки для гарантійного випадку, але також для отримання новим власником актуальних оновлень програмного забезпечення.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у нашому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
    товар з повною комплектацією (пристрій та всі доповнення, дроти, перехідники які йшли з ним при купівлі…);
    документ, що підтверджує оплату (якщо він загублений - достатньо дати оплати та суму, всі транзакції/перекази фіксуються та зберігаються)
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
    порушення правил використання;
    несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
    якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
    випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
    ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
    ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
    природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації;
    наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Але не забувайте, навіть при поломці, яка сталася з Вашої вини, і не є гарантійним випадком, є можливість ремонту та підтримки від виробника.
З питань сервісного обслуговування та повернення товару телефонуйте за телефонами вказаними на сайті або письмово - v3core@gmail.com


 Договір публічної оферти


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Нижченаведений текст є Договором між інтернет-магазином v3.com.ua надалі «Продавець», та користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається надалі «Покупець».

1.2. Цей Договір визначає умови купівлі обладнання для автосервісу, надалі «Товар», покупцем через інтернет-магазин Продавця.

1.3. Договір є публічним згідно зі ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України і є еквівалентом "усної угоди" та має належну юридичну силу.

1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним та беззастережним прийняттям умов цього договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті інтернет-магазину (або іншим способом) товару.

1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення: "Інтернет-магазин" - сайт Продавця, створений для укладання Договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу, після ознайомлення Покупцем, запропонованим Товаром Продавця, на фотознімках дистанційним способом.

"Продавець" - організація, незалежно від її організаційно-правової форми та/або фізична особа підприємець, який здійснює продаж товару.

"Товар" - продукція, що пропонується до продажу, та розміщена на сайті v3.com.ua.

"Покупець" - фізична та/або юридична особа, здійснює замовлення на сайті v3.com.ua.

"Одержувач" - фізична та/або юридична особа визначена Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар.

"Акцепт" - повне та беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.

"Замовлення" - окремі позиції з асортиментного переліку Товару, вказаних Покупцем під час оформлення заявки на сайті.



2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець здійснює продаж та доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, опублікованим на сайті v3.com.ua, а Покупець оплачує та приймає Товар відповідно до умов цього Договору.


3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕНИЯ ЗАКАЗА

3.1. Формування замовлення.
3.1.1. Замовлення приймаються через сайт v3.com.ua у робочий час Продавця.
3.1.2. У вартість замовлення обладнання входить доставка до Одержувача, якщо вартість замовлення перевищує 3.000$., та не оплачується окремо.
3.1.3. Вартість всіх видів доставки позначена у розділі «Доставка та оплата» на сайті Продавця.
3.1.4. Разом з тим, Продавець не надає послуги з купівлі та доставки товарів, придбаних у третіх осіб на замовлення Покупця. 3.1.5. Якщо замовлення було повністю оформлено та сплачено Покупцем, починається складання за обраними характеристиками та тестування зразка 2 дні перед відправкою.
3.1.6. Замовлення може бути відправлено як авіа, так і наземним способом.
3.1.7. При оформленні замовлення Покупець повинен максимально точно вказати дані Одержувача. Неправильна інформація, надана Покупцем, може перешкодити виконанню замовлення у вказаний час. У такому разі доставка відкладається до моменту уточнення коректних даних Одержувача.
3.2. Порядок оплати замовлення.
3.2.1. Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору із Продавцем.
3.2.2. Покупець оплачує вартість замовлення за Договором шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця оплатою через платіжну систему Інтеркасу. Датою оплати вважається день надходження коштів на рахунок Продавця.
3.2.3. Ціни на будь-які позиції Товару, вказані на сайті v3.com.ua, є чинними на момент здійснення замовлення.
3.2.4. Покупець має право підтвердити або анулювати замовлення, до того моменту, поки воно не сплачено.
3.2.5. Замовлення приймаються до виконання лише після надходження коштів на рахунок Продавця, за винятком вибору способу оплати «Готівкою при отриманні».
3.2.6. Покупцеві повідомлення про оплату замовлення надсилається на електронну адресу, яка була вказана при оформленні замовлення.
3.2.7. Послуги платіжних систем, терміналів Покупець оплачує додатково.
3.3. Умови доставки замовлення.
3.3.1. При оформленні замовлення Покупець повинен чітко вказати вимоги щодо його доставки.
3.3.2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з Одержувачем за телефоном, що вказаний Покупцем у замовленні.
3.4. Покупець несе повну відповідальність за надану інформацію до інтернет-магазину.


4. ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Термін виконання замовлення залежить від розташування Одержувача, складності замовлення: кількості товару та його наявності, від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, пробки та ін.).

4.2. Замовлення вважається виконаним у момент його передачі Одержувачу/Покупцю та/або його довіреним особам.

4.3. Угода між Продавцем та Покупцем діє з моменту її укладання до моменту вручення замовлення Одержувачу/Покупцю або його довіреним особам.


5. СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ

5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.

5.2. Якщо Продавець не має певних елементів для оформлення замовлення з будь-яких причин. Продавець за погодженням з Покупцем може здійснити заміну.


6. ЗАМІНА ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ.

6.1. Відповідно до правил компанії, Покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. За умови що товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
6.2. Одержувач/Покупець може відмовитись або повернути замовлення відразу при отриманні, вказавши кур'єру причину повернення.
6.3. Покупець має право оформити лист, з рекламацією використовуючи форму зворотного зв'язку на сайті або за адресою електронної пошти: v3.com.ua@gmail.com, вказавши причину та надавши відповідні описи та підтверджуючі фото.
6.4. У разі заміни або повернення товару, Покупець або Одержувач повинен повернути попередній товар у такому вигляді, в якому йому був доставлений.

7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН


7.1. Акцепт Оферти Покупцем є підтвердженням укладання Договору за умов Оферти.
7.2. Договір набирає чинності з моменту оплати замовлення Покупцем та діє до моменту виконання Продавцем зобов'язань за цим Договором.
7.3. Продавець має право вносити зміни до тексту цього Договору на свій розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (чинна) редакція Договору завжди доступна на сайті.
7.4. Покупець погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє внесення цих змін до укладеного вже чинного між Покупцем і Продавцем Договору, і ці зміни в Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.

8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

8.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує під час реєстрації або оформлення замовлення. 8.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані з корисливою метою, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.
8.3. При оформленні замовлення Покупець дає згоду на обробку своїх персональних даних, які зберігаються в базі Продавця виключно для ідентифікації Покупця/Отримувача при повторних замовленнях та для коректного виконання. При відмові Покупцем Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

9.1. Продавець несе всі ризики, пов'язані із втратою чи пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцю.
9.2. Одержувач або той, хто прийняв товар у момент відсутності Одержувача, несе всі ризики, пов'язані з втратою або пошкодженням товару з моменту його прийому.
9.3. Продавець має право передавати свої права та обов'язки щодо виконання замовлень третім особам, не звільняючись від відповідальності.
9.4. Продавець не несе відповідальності за неналежне використання чи зберігання товарів Покупцем, замовлених на сайті www.v3.com.ua.
9.5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.
9.6. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.


Кабель форсунок (мідь) йде тільки в комплекті "Блок Injector Tester".Якщо ви купуєте комплект "Модул..
80$
Розширення базового кабелю (мідь) - міні-роз'єм для підключення форсунок BMW X5, Mercedes PIEZO..
120$
Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)